קודש ועיצוב משתלבים

סלון מטבח
תוכן עניינים

האם המונח ספריות קודש אומר לכם משהו? אם אתם מחזיקים ספרי קודש בבית, סביר להניח שבשלב כזה או אחר ביקשתם לעצב את הבית שלכם עם ריהוט לבית שכולל גם ספריית ספרי קודש. עבור הציבור המסורתי-דתי, השאלה איזו ספריה לקנות היא משמעותית במיוחד אם מדובר במעבר אל בית חדש. אז מה חשוב לדעת כאשר מעצבים את הבית מחדש או עוברים לבית חדש ורוצים לאחסן את ספרי הקודש שלכם? קיראו ותגלו.

קודם כל מיקום

לפני שאתם מחליטים לרוץ ולחפש אחר ספריות קודש, הקדישו מחשבה למיקום בו אתם מעוניינים שתהייה הספריה. ממש כפי שנוהגים לעשות כאשר רוצים להוסיף ריהוט לבית אשר תופס מקום רב. המיקום של ספרית הקודש משמעותי משום שעל פי רוב היא תהייה ממוקמת בכניסה לבית או באזור הסלון. הספריה יכולה להיות ממוקמת גם בחדר עבודה או חדר לימוד, ולכן המיקום בו אתם מתכוונים להציב את הספריה משמעותי. במידה והחלטתם להציב את הספריה בכניסה לבית או בסלון הסתכלו סביב וראו מה הצבעוניות השולטת בחדר הזה. אם יש ריהוט לבית בצבעים שונים, למשל שולחן סלון בצבע עץ כהה ומדפים בהירים, הבחירה של צבע ספרית הקודש צריך להתאים לצבעים אלה. בידקו כמה מקום עומד לרשותכם בנוסף לכך. מדידה מדויקת של המיקום בו תעמוד הספריה, בין אם בסלון או בחדר העבודה, יכולה לחסוך לכם לא מעט עוגמת נפש.

סגנון הספריה

קיימים סוגים שונים של ספריות קודש, עם סגנונות שונים, צבעוניות שונה ומגוון של אפשרויות. בבחירת ריהוט לבית בין אם ספרית קודש או רהיט אחר אשר נמצא בסלון או בחדר המגורים, צריך לחשוב גם על מה אנו מעוניינים להציג ומה לא. הכוונה כאן היא למבנה של ספריית הקודש, האם יש בה מגירות, ארונות או דלתות זכוכית? אתם יכולים בהחלט לראות ספרית קודש יפה ומעוצבת, אך היא אינה מחולקת באופן נכון או מדויק עבור הצרכים שלכם. בדיוק לשם כך כדאי לבדוק כמה סוגים וסגנונות של ספריות קודש כדי להבין מה אתם בדיוק מחפשים ולאיזה סגנון אתם מכוונים.

שאלה נוספת אותה כדאי לשאול כאשר מחפשים ספריות קודש היא האם אנו מעוניינים לרכוש ספריה מוכנה או לפנות אל נגר המתמחה ביצירת ריהוט לבית מסוג זה. לכל אחת מהאפשרויות יש יתרונות וכמובן גם חסרונות. אם יש לכם העדפה ברורה וייחודית לגבי הספריה בה אתם מעוניינים, יתכן ופניה אל נגר מקצועי תהייה הבחירה המוצלחת יותר, משום שאתם תוכלו להסביר לו בדיוק מה אתם צריכים. נגר מקצועי ידע לשאול אתכם את השאלות המדויקות על מנת להבין מה בדיוק אתם מחפשים ומה הצרכים הספציפיים שלכם. במידה ואין לכם דרישות מוגדרות ואתם מעוניינים בפיתרון אשר יכול להיות מעט יותר זול – יתכן ובחירה של ספרית קודש מוכנה מחנות רהיטים תהייה הבחירה היותר עדיפה עבורכם.

שתפו את הפוסט

מאמרים נוספים

רהיטים
כללי
הכלים האידיאליים להובלה ולאריזה

מעבר דירה הוא אחד האירועים החשובים והמאתגרים בחיי האדם. תהליך זה יכול להיות מסובך אך גם מאורגן כראוי ויכול להפוך את המעבר לחוויה חיובית ונעימה.