ריהוט גן יוקרתי – קריטריונים של איכות

רהיטי גן
תוכן עניינים

האקלים הים תיכוני בישראל מאפשר לבעלי המרפסות והגינות לנצל את רוב ימי השנה לטובת שהייה מחוץ לבית, לארח ולבלות

בחיק המשפחה באווירה קצת אחרת. ריהוט הגן הופך את הרגעים הללו למפנקים במיוחד כאשר ריהוט גן יוקרתי ממקסם את היכולות הללו ומשפיע רבות על עיצוב הגינה כולה. אך כיצד נמדדת יוקרה בתחום ריהוט הגן? ובמילים אחרות- כיצד נדע שאנו משקיעים באיכות ומקבלים תמורה מלאה לכספנו? להלן מספר קריטריונים שחשוב להתייחס אליהם.

ריהוט גן ייחודי

בעולם הריהוט ישנה חשיבות גדולה לייחודיותם של מוצרים – אנו מעוניינים שבידינו יהיו פרטי ריהוט שאין לאף אחד אחר. ריהוט גן יוקרתי הוא כזה שמאופיין באותה ייחודיות ולמעשה, ברגע שתראו סט כזה של פרטי ריהוט, גם אם תנסו למצוא זהה לו, הרי שבוודאי תכשלו. מערכות ישיבה, גזיבו, ערסלים מיוחדים, מיטות מפנקות כל אלו מגיעים בשיטת ייצור של עבודת יד ולא מפס ייצור ומכאן הייחודיות שלהם.

חומרים

ריהוט גן עשוי להיות מורכב ממספר חומרים – עץ, ראטן (סינטטי), מתכת, אלומיניום ופלסטיק. וכיצד נדע כי מדובר בחומרים איכותיים? יש לשים לב לסוג העץ – טיק בורמזי או ארז קנדי נחשבים לעלית של סוגי העצים לריהוט גן. שימו לב לראטן שצריך להיות עבה וחזק ושאלו האם הוא כולל שכבת ציפוי כנגד קרינת UV. על המתכת להיות צבועה היטב כאשר קריטריון נוסף של איכות הוא הימצאות ריתוכים שאינם נראים לעין. במידה ותבחרו לרכוש ריהוט גן יוקרתי מאלומיניום, שימו לב כי מדובר בפרופילים עבים במיוחד כמו גם במרקם הצביעה, שצריך להיות חלק ללא סדקים או פיצוצים. בכל הנוגע לפלסטיק, הקפידו לבדוק את הריהוט בזמן הרכישה – ריהוט גן מפלסטיק נחות יתקשה בהחזקת משקלים על גבו.

בנוסף, גם למחיר תפקיד חשוב בזיהוי פרטי ריהוט גן יוקרתיים. כאשר מדובר במחיר נמוך מדי, הדבר אומר דרשני שכן לא ייתכן כי יוקרה תהיה זולה מדי. בהחלט מומלץ לחפש אחר מבצעים שמתפרסמים מעת לעת באתרים של יצרני ויבואני מוצרי ריהוט גן איכותיים ויוקרתיים – אך לא להתפשר על התקשרות עם חברות מובילות, וותיקות ובעלות מוניטין בתחום!

שתפו את הפוסט

מאמרים נוספים

רהיטים
כללי
הכלים האידיאליים להובלה ולאריזה

מעבר דירה הוא אחד האירועים החשובים והמאתגרים בחיי האדם. תהליך זה יכול להיות מסובך אך גם מאורגן כראוי ויכול להפוך את המעבר לחוויה חיובית ונעימה.