ככה שותים היום מים

מטבח
תוכן עניינים

במקום מכשירים גדולים ומסורבלים שתופסים יותר מדי מקום, במקום ההתעסקות בתחזוקה ובניקיון, אפשר פשוט לעבור לשתיית מים מתוך בר מים תת כיורי. DBAR הוא בדיוק בר מים כזה, שהופך את השימוש בו לנוח מאוד ופשוט להפליא. כך תוכלו לשתות את כמויות המים הרצויות, ואם חשקה נפשכם בסודה קרירה, אפשר למזוג אותה בקלות מאותו בר מים.

איך הכל התחיל?

אם בעבר היינו עסוקים ברכישת כדי מים או בקבוקי מים לשתיה, היום המצב הוא שונה. שינויים טכנולוגיים וגם אקולוגיים הובילו אותנו להשתמש בבר מים במטבח שלנו ולהעדיף אותו על פני בקבוקי הפלסטיק הגדולים והקטנים. ברי המים השתנו אף הם ובכמה מהם יש אפילו אפשרות לשתיית מים מוגזים בלחיצת כפתור. למרות זאת, לא הכל מושלם, וללא ספק ברי מים הם אביזר שתופס מקום רב במטבח. בר מים תת כיורי נועד לפתור זאת ומאפשר מזיגת מים מסוננים היישר מהברז. ללא שימוש במכשירים גדולים ושמירה על הניראות של המטבח.

האסתטיקה של המטבח

יהיו מי שישאלו מדוע להתקין בר מים תת כיורי או DBAR במטבח? יש כמה סיבות לכך, אך הסיבה המרכזית היא אסתטית. המטבח שלנו הוא כמעט תמיד החדר הראשון שאותו יראה מי שנכנס אלינו הביתה. אם בעבר המטבח היה נמצא בקצה הבית ועם דלת שניתן לפתוח ולסגור, המטבחים אותם מעצבים כיום הם מטבחים עם שטח גדול לרוב, וללא דלת אשר חוצצת בינו לבין הסלון ויתר חדרי הבית. נכון, יש מעט מאוד בתים שנראים באופן שגרתי כאילו יצאו ממגזין עיצוב, אך למרות זאת חשוב לדעת כי מטבח עם כמה שפחות כלים ואביזרים שתופסים מקום על השיש נראה באופן מיידי מסודר ויותר נעים לעין. ניתן ליצור את האווירה המינימליסטית הזו על ידי שפע של מקומות איחסון נוחים ברחבי המטבח, וניתן גם להוריד מהשיש מכשירים שאין לנו בהם צורך תדיר. גם אם נעשה את כל אלה, תופתעו לגלות שבר המים תופס חלק נכבד מהשיש. במציאות שבה יש כמה וכמה מכשירים שנמצאים בשיגרה על השיש (למשל, מכונת קפה), הפיתרון של בר מים תת כיורי יכול ליצור שינוי אמיתי בניראות של המטבח שלכם.

לא על הניראות לבדה

לא רק הניראות היא מה שחשוב כאשר מתלבטים בנוגע לרכישה של DBAR  או בר מים תת כיורי. האיכות משחקת כאן תפקיד משמעותי מאוד. לשתיית מים מהברז יש מוניטין גרוע בארצנו. מעטים יהיו מי שישתו מים קרים מהברז. בקבוקי מים או ברי מים שנמצאים על השיש מאפשרים לנו לצרוך מים מסוננים נטולי טעמי לוואי. בדיוק את זה אתם מקבלים כאשר אתם מתקינים במטבח בר מים תת כיורי. ברז המים בו אתם משתמשים וממנו אתם מוזגים מגיש לכם את המים בטמפרטורה הרצויה לכם, ולאחר שהמים כבר עברו תהליך סינון. כך אנחנו מרוויחים גם שתיית מים ללא חשש וגם שתיה רבה יותר של מים.  

שתפו את הפוסט

מאמרים נוספים

רהיטים
כללי
הכלים האידיאליים להובלה ולאריזה

מעבר דירה הוא אחד האירועים החשובים והמאתגרים בחיי האדם. תהליך זה יכול להיות מסובך אך גם מאורגן כראוי ויכול להפוך את המעבר לחוויה חיובית ונעימה.