מנעולן בקריית שמונה

תוכן עניינים

 

קריית שמונה היא עיר המאופיינת בבתי קרקע, גינות גדולות, אזורי טבע, שטחים פתוחים וכדומה. כל אלו יכולים להגביר את הפוטנציאל לפריצות וגניבות. שיפצתם את הבית? עשיתם עיצוב חדש? הכנסתם הרבה אנשי מקצוע לבית? הגיע הזמן להחליף מנעול.

קריית שמונה אמנם אינה עיר עם כמות גבוהה של פריצות אך אין זה אומר שלא כדאי להיות מוכנים ולהתמגן לקראת יום כזה. מנעולן בקריית שמונה המכיר את העיר והאזור יכול לתת טיפים שעוזרים לשימור המנעול והביטחון העצמי בבית.

מתי נדרש להחליף מנעול?

ראשית חשוב לזכור כי כל נזק במנעול מחייב בדיקה של המנעול ואולי החלפה שלו אך ישנם מצבים שאין פגיעה במנעול ועדיין מומלץ להחליף אותו. להלן מספר מצבים בהם מומלץ להחליף מנעול דלת.

  1. שבר או נזק במנעול – כאשר רואים שיש נזק ברור ובולט במנעול הדלת מומלץ לקרוא למנעולן אשר יבדוק ויחליף את המנעול. הנזק במנעול יכול להיות חיצוני או פנימי כגון לשונית מנעול שבורה.
  2. דלת תקועה – אחת התקלות הפופולריות, חשוב לציין כי לא תמיד נצטרך להחליף מנעול אך ברוב המקרים מדובר על מנעול שנשחק ונדרש להחליפו. מקרה זה פופולרי מאוד בדלתות עם מנעול מגנטי.
  3. כניסה לדירה חדשה (שכירות) – אתם עומדים להיכנס לדירה חדשה שאתם משכירים? זכרו, כאשר אתם נכנסים לדירה חדשה שאתם משכירים אתם לא יודעים למי נשאר מפתח נוסף לדלת הדירה מהדיירים הקודמים. על מנת להבטיח שרק לדיירי הבית יש את המפתחות לדירה מומלץ להחליף מנעול חדש בעזרת מנעולן. דירות רבות בקריית שמונה מושכרות לזוגות צעירים ומשפחות קטנות. בקשה פופולרית מאוד בקרב משכירי דירות ממנעולן בקריית שמונה היא להחליף מנעול עם הכניסה לדירה.
  4. לאחר שיפוץ בית – סעיף זה דומה מאד לסעיף הקודם. עשיתם שיפוץ בבית? הכנסתם המון אנשי מקצוע לבית? כולם נכנסים וחוזרים, קירות נשברים ועושים שינויים משמעותיים בבית?  לאחר סיום העבודות והחזרה לשגרה, קראו למנעולן ובקשו להחליף מנעול חדש. אתם לא יודעים למי בטעות השארתם מפתח לבית.

איך בוחרים מנעולן?

נתקעתם מחוץ לבית והדלת לא נפתחת? מחפשים מנעולן שיגיע כמה שיותר מהר אבל רוצים לבחור איש מקצוע בצורה נכונה? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם בבחירה.

  1. מיקום התקלה – אחד הדברים הראשונים שעליכם לבדוק הוא מאיפה מגיע המנעולן. נתקעתם בבית בקריית שמונה? אין טעם להזמין מנעולן מנתניה. חפשו מנעולן הקרוב אליכם, חפשו איש מקצוע הקרוב לאזור המגורים שלכם. אתם גרים בקריית שמונה? חפשו מנעולן בקריית שמונה והסביבה.
  2. אישור ממשטרת ישראל – מנעולנים רבים עושים שימוש באישור ממשטרת ישראל. למרות שלא צריך אישור רשמי כזה, דבר העוזר משמעותית להעלות את האמינות באותו מנעולן לכן, חפשו מנעולן המראה כי קיים לו אישור לפריצות ממשטרת ישראל.

שתפו את הפוסט

מאמרים נוספים

רהיטים
כללי
הכלים האידיאליים להובלה ולאריזה

מעבר דירה הוא אחד האירועים החשובים והמאתגרים בחיי האדם. תהליך זה יכול להיות מסובך אך גם מאורגן כראוי ויכול להפוך את המעבר לחוויה חיובית ונעימה.