לעצב את הבית בקלות

בית
תוכן עניינים

יש לא מעט דרכים לשדרג את מראה הבית, המרפסת או הגינה. פרחים הם תמיד דרך נפלאה להוסיף עוד צבע וחיות לחללים שונים. בשנים האחרונות, גם מתוך שאיפה לחיסכון במים וגם עבור מי שפחות פנוי לטיפוח עציצי פרחים, מתחזקת המגמה של עיצוב באמצעות פרחים מלאכותיים. שימו אותם בכל כלי שבו תחפצו, בעציץ גדול או בתוך אדניות עץ – והרי לכם מראה מטופח ונעים במינימום מאמץ ובתחזוקה מועטה.

עיצוב המרפסת הביתית

כל מרפסת ביתית יכולה להיראות פשוט נפלא עם קצת פרחים מלאכותיים. הפרחים הם רק חלק אחד בסיפור, וחשוב לא פחות עיצוב הכלים בהם הם ימצאו. אדניות עץ לדוגמה, מאפשרות קבלה של מראה טבעי וחמים המתקבל מהעץ הטבעי. זאת יחד עם צמחיה מלאכותית מרשימה אשר לא מצריכה תחזוקה אינטנסיבית. כאשר בוחרים בעיצוב עם אדניות עץ, כדאי ללכת צעד אחד קדימה ולשלב בתוך האדנית גם חרוזי זכוכית, אבנים יפות או כל אלמנט מעניין שיוסיף לצבעוניות בתוך המרפסת.
פרחים מלאכותיים בעיצוב המרפסת מוסיפים זריקת צבע רעננה. הפרחים אינם מצריכים התעסקות, גזימה או השקיה. למעשה, הם אינם דורשים תחזוקה כלל ולכן הם אופציה נהדרת לעיצוב המרפסת. היות והמרפסת הביתית חשופה לתנאי מזג אוויר משתנים כמו חום עז וגשמים, הבחירה בפרחים שהם מלאכותיים יכולה מאוד להועיל. יחד עם זאת, חשוב לבחור בצמחיה מלאכותית איכותית. כזו שתחזיק מעמד לאורך זמן ותשמור על מראה אסתטי גם בתנאי מזג אוויר משתנים.

צמחיה מלאכותית בעיצוב הסלון

עיצוב הסלון עם פרחים מלאכותיים צריך להיעשות באופן מקצועי. ניתן לשלב צמחיה מלאכותית בתוך אדניות עץ גם בתוך הסלון, אך יש לעשות זאת בצורה אלגנטית ואסתטית. רבים מוסיפים גופי תאורה שונים לצמחים המלאכותיים בסלון, מה שמגוון את המראה ומוסיף אלמנט מדגיש לצמח ה"רגיל". הפרחים אותם נבחר גם כאן צריכים להיות איכותיים, טבעיים ככל האפשר במראה שלהם וכמובן חשוב להתאים אותם למראה הכללי של החדר. אם הסלון שלכם צבעוני ועשיר בטקסטורות, כדאי לבחור בצמחים אשר ימתנו את הצבעוניות. במידה והסלון מעוצב בצבעים סולידיים ואלגנטיים, אפשר להוסיף נגיעות של צבע בתוך אדניות עץ, עם צבעוניות עזה של פרחים מלאכותיים.

בחירה מדויקת של פרחים

בחירת פרחים מלאכותיים לעיצוב הסלון או לעיצוב המרפסת יכולה לשדרג לחלוטין את המראה של חללים אלה. יש לבחור בפרחים העשויים מחומרים איכותיים, אשר יראו טבעיים ככל האפשר ויחזיקו מעמד לאורך זמן. כדאי להתייעץ עם איש מקצוע מתחום העיצוב ולבחון כיצד כדאי להניח את הפרחים בבית או במרפסת. אדניות עץ גדולות יוכלו להוסיף המון, אך גם עציצים וכדים מעוצבים יוסיפו ויבליטו את המראה של הפרחים. איך תדעו באיזו מהאפשרויות לבחור? פשוט התייעצו וגם ביחרו את האפשרות שמרגישה לכם הכי טבעית ומתאימה לסגנון השולט בבית ובאזורים הצמודים לו.

שתפו את הפוסט

מאמרים נוספים

רהיטים
כללי
הכלים האידיאליים להובלה ולאריזה

מעבר דירה הוא אחד האירועים החשובים והמאתגרים בחיי האדם. תהליך זה יכול להיות מסובך אך גם מאורגן כראוי ויכול להפוך את המעבר לחוויה חיובית ונעימה.