קריטריונים לקניית מיטת ילדים איכותית

מיטת ילדים
תוכן עניינים

האדם מעביר כשליש מחייו בשינה, כאשר שינה בריאה ואיכותית קריטית לתפקוד ראוי שלנו. על אחת כמה וכמה הדברים אמורים במקרה של ילדים, אשר במקרה שלהם המיטה חייבת להיבחר בקפידה. אלא שאין זו משימה פשוטה במיוחד: יש היצע רחב של דגמים שההבדלים ביניהם אינם תמיד ברורים, כשטווח המחירים הוא רחב גם כן. אז איך בוחרים מיטת ילדים שתבצע את המשימה שלה על הצד הטוב ביותר?
חומרי הגלם
חומרי הגלם מהם עשויה מיטות ילדים חייבים לקבל מקום מרכזי מאד בשיקולי הבחירה שלהם. אי אפשר להתפשר מהבחינה הזו, כאשר רצוי לבחור בחומרים עמידים שיביאו לכך שהמיטה תשמור על הצורה שלה ועל המראה שלה לאורך זמן, אפילו שנים ארוכות קדימה. בחירה מקובלת ומומלצת היא עץ מלא, אם כי יש לבדוק מהם האלמנטים הספציפיים במיטה שעשויים מאותו חומר. מובן שחשוב לוודא שהחומר ממנו עשויה המיטה עומד בתו התקן הישראלי והבינלאומי, מה שמבטיח למשל היעדר רעילות (בעיקר בחומרים המשמשים לצביעת המיטה ולהברקתה).
גודל המיטה
מיטות ילדים הן מטבע הדברים קטנות יותר ביחס למיטות מבוגרים, אבל עדיין אין משמעות הדבר שאתם צריכים לבחור במיטה קטנה מדי. המיטה חייבת להיות גדולה מממדי הילד לא רק בנקודת הזמן הנוכחית, אלא גם בעתיד: צריך תמיד לקחת מרווח ביטחון ראוי, ולזכור שהילד עוד יגדל (אתם הרי אינכם רוצים להחליף מיטה תוך שנה אחת). יש שימליצו לקחת את הדבר מספר צעדים קדימה, ולבחור במיטה שהממדים שלה יכולים להתאים אפילו לאדם בוגר.
ניתן לשקול סוגים שונים של מיטות בהתאם לצורכי הילד ולשלב ההתפתחות בו הוא נמצא: מיטת מעבר, לדוגמא, או מיטה נפתחת שיכולה להתאים לילדים שרוצים לארח מדי פעם חברים.
בחרו במותג אמין
יש הרבה מאד דברים שניתן להתפשר עליהם בחיים, תמורת הוזלה מסוימת במחיר שלהם. מוצרים לילדים, ובכלל זה מיטה, אינם עונים על ההגדרה הזו. על רקע החשיבות המכרעת של מיטה, מומלץ לבחור בדגם שבטוחים באמינות שלו ושל הגורם שעומד מאחוריו בכל מאת האחוזים. גם אם זה יעלה לכם יותר, בסופו של יום הבחירה הזו עשויה לספק לכם שקט נפשי של ממש, ולילד שלכם את השינה הבריאה והאיכותית ביותר שאפשר לצפות לה.

שתפו את הפוסט

מאמרים נוספים

רהיטים
כללי
הכלים האידיאליים להובלה ולאריזה

מעבר דירה הוא אחד האירועים החשובים והמאתגרים בחיי האדם. תהליך זה יכול להיות מסובך אך גם מאורגן כראוי ויכול להפוך את המעבר לחוויה חיובית ונעימה.