הקשר בין עיצוב פנים לדלתות יוקרה

דלת
תוכן עניינים

דלתות יוקרה ודלתות מעוצבות נכנסו אל הבית הרבה לפני התפתחות אדריכלות הפנים, שימת הדגש על עיצוב הפנים היתה בעיקר בחללים הפנימיים בתחום הריהוט, התאורה ועיצוב חדרי השינה. כיום, לקוחות רבים ובעלי דירות/בתים מבינים. ששדרוג עיצוב הבית לא חייב לבוא באופן המזכיר מייק – אובר טוטאלי, דווקא תוספת מכיוון הכניסה הראשיות והדלתות הפנימיות יקפיצו את עיצוב הבית בכמה רמות, הרבה מעבר מאשר בעת רכישת ריהוט חדש או נברשות חדשות לסלון.

מהי ההשפעה של הדלתות המעוצבות, על האווירה והסגנון הכללי של הבית/הדירה/המשרד?

הדלת הסטנדרטית והכבדה תמיד השרתה עלינו תחושה של בטחון ובטיחות בביתנו, האשליה שנותנת דלת הפלדה הסטנדרטית עשויה להיות מטעה אבל זאת בדיוק הסיבה להצלחת השיווק שלה בקרב קהל הצרכנים הרחב הן העסקי וגם זה הפרטי מפאת תחושה ההגנה שהיא העניקה להם במראה החזק והקשיח.

זוהי בדיוק האווירה עליה אנו מדברים בעת בחירת דלתות הכניסה המעוצבות, ביכולת שלהם לשדר אווירה יוקרתית ועשירה יחד עם אותה תחושה של בטחון.

דלתות שקופות למחצה – שקוף שזה יוקרתי

דלתות לחדרי השינה והחדרים הפנימיים בדירות הפרטיות והמשרדים הן לחלוטין הדבר הבא בעיצוב הבית. דלתות מעוצבות נחשבות כרהיט לכל דבר, גם אלה הראשיות וגם אלה הנמצאות בפנים הבית, השינוי שמתרחש כהרף עין עם החלפת הדלתות בדלתות מעוצבות ושקופות למחצה מעניקות לבית/למשרד תחושה של ניקיון ורעננות מחודשת. דלתות שקופות יעוצבו באמצעות אפליקציות על הדלת עצמו ועל העיצוב השקוף לכאורה יאפשרו לראות רק צללים מאחורי הדלת, כך שהפרטיות נותרת בעינה אבל העיצוב הכללי לעומת זאת משתנה ללא היכר.

דלתות פנדור – דלתות בטיחות מעוצבות

דלתות פנדור, נבדקו ונמצאו כדלתות המעוצבות הבטיחותיות ביותר בתחום דלתות הפלדה. כעת ישנה אפשרות להרגיש בטוחים גם ללא המראה המגושם של הדלת הסטנדרטית, דלתות פנדור בעלות חזות יוקרתית ועשירה במיוחד, הקושי בפריצת דלת פנדור מעבר לנראות היוקרתית שלה הופכת אותה לאחת הדלתות המומלצות ביותר בתחום דלתות הכניסה ושערי הכניסה לבית ולמשרד. דלתות פנדור לבית מאופיינות במחירים גבוהים יחסית אבל יש הטוענים כי שווה את התוצר הסופי, זה הנותן שלום ובטחון, כלומר, עיצוב ובטחון.

 

דלתות הזזה מעוצבות למרפסות ולחדרים פנימיים

מי אמר שדלתות פנימיות לחדרים, צריכות להיות אותן דלתות משעממות המוכרות לכולנו? טרנד חדש שפוגש אותנו בעיצוב פנים הבית והמשרד הוא טרנד דלתות ההזזה בחדרים. דלתות הזזה מעוצבות, הן עיצוב מרענן לחדרים פנימיים, מרפסות שמש ומתאימות לסגירת מרפסות באופן פשוט, מעוצב ואסטטי במיוחד. עיצוב באמצעות דלתות הזזה מעוצבות לחדרים ומרפסות בבתים פרטיים ובתי מלון ישדרגו את עיצוב החללים ויהפכו אותו ליוקרתי ומעניין יותר מאשר אותו עיצוב סטנדרטי.

נישה כמו דלת מעוצבת,יכולה לבנות אופי ואווירה חדשים בבית, במשרד ובעסק – שדרוג עיצוב הפנים באמצעות דלתות מעוצבות, עשוי להספיק לחלוטין בהתעורר הצורך לרענן את עיצוב החללים הפנימיים.

שתפו את הפוסט

מאמרים נוספים

רהיטים
כללי
הכלים האידיאליים להובלה ולאריזה

מעבר דירה הוא אחד האירועים החשובים והמאתגרים בחיי האדם. תהליך זה יכול להיות מסובך אך גם מאורגן כראוי ויכול להפוך את המעבר לחוויה חיובית ונעימה.