בניה קלה – בונים בתי עץ

בית מעץ
תוכן עניינים

בשנים האחרונות ניתן לראות שישראלים רבים בוחרים בניה קלה כטכניקת הבניה של ביתם החדש. במאמר זה נפרט אודות הטרנד החדש שסוחף לאחרונה את הישראלים וזהו טרנד בתי העץ.                                                                                                                                                                                               Old Hammer next to rusty nails

ישראלים רבים בוחרים בתי עץ וזאת משום היתרונות הרבים שלהם. אם טרנד בתי העץ החל בצימרים הכפריים שהוצעו לאורחים, כיום יותר ויותר אנשים מחליטים שהם מעוניינים להתגורר בבתי עץ, ממש כמו באמריקה ובמקומות רבים ביבשת אירופה. עץ הוא אחד החומרים הטבעיים והירוקים שמצליח ליצור מראה כפרי וחמים שמתמזג עם הטבע ומצליח לשדר אווירה ביתית אינטימית. נכון להיום בתים שעשויים מעץ נבנים בטכנולוגיית בניה קלה ומשמשת למגוון מטרות, אם מדובר על אירוח בצימרים, מגורים זמניים במבנים ניידים, מבנים בבתי הארחה ובתי מגורים.

קלות הבניה של בתי העץ

העץ הוא אחד החומרים הקלים ביותר לבנייה של מבנים שונים. בחומר זה השתמשו עוד מימים ימימה וגם לאחר שהבית מוכן ניתן בקלות לבצע בו כל מיני שינויים, אם מדובר על הוספה והורדה של כל מיני חלקים. כל השינויים נעשים במהירות ובקלות תוך מינימום רעש ולכלוך. אחד היתרונות של העץ הוא שמדובר על חומר שמבודד טוב יותר מבטון, רוב האנשים אינם יודעים שבתי העץ מבודדים יותר מבתים בהם יש מתכת ובטון. בנוסף, בתים אלו חסכוניים יותר באנרגיה מאשר כל בית אחר וזאת משום שכמעט ולא צריך להפעיל מיזוג או חימום בהם. אם כבר מחליטים להדליק חימום או מיזוג, חימום או קירור הבית מהירים מאוד ולוקח כחצי שעה עד שעה לחמם או לקרר את כל הבית וזאת לעומת זמן רב יותר במבנה בטון. בנוסף, אם החלטתם על בניית בית העץ שלכם בשיטת בניה קלה בוודאי תהיו מרוצים לדעת  שהבנייה של הבית מהירה ותוך שלושה עד חמישה חודשים ביתכם יהיה מוכן.

הבניה הקלה- מדוע? אם אתם שואלים את עצמכם מדוע משתמשים בבנייה קלה בכל הקשור אל בניית בתי עץ, התשובה המדויקת ביותר היא שמדובר על טכניקת הבניה המתאימה והמהירה ביותר לבניית בתים מחומר גלם זה. בנוסף, בנייה ירוקה מאגדת יתרונות רבים לטובתו של הלקוח, כמו למשל  מהירות הבניה, חסכון באנרגיה ותחזוקה קלה מאוד של הבית, שכן ניתן להוסיף ולשנות דברים בבית במהירות.

לסיכום, אם אתם מעוניינים בבית בעל מראה חמים ומיוחד, בית בו התחזוקה מינימאלית, העלות נמוכה וניתן לבנות אותו עבורכם תוך מספר חודשים, בית עץ הוא הבית המתאים לכם.

שתפו את הפוסט

מאמרים נוספים

רהיטים
כללי
הכלים האידיאליים להובלה ולאריזה

מעבר דירה הוא אחד האירועים החשובים והמאתגרים בחיי האדם. תהליך זה יכול להיות מסובך אך גם מאורגן כראוי ויכול להפוך את המעבר לחוויה חיובית ונעימה.