תשתיות נדרשות בבית החדש

בית
תוכן עניינים

אם אתם עוברים לבית חדש הדבר הראשון אותו אנו רוצים לאחל לכם הוא 'מזל טוב'. הדבר השני אותו אנו רוצים לספק לכם היא עצה: תכננו את כל הדברים החשובים טרם כניסתכם לבית. תכנון זה יכלול גם את כל התשתיות החשובות וזאת על מנת שתוכלו ליהנות מאותה שיגרת תפקוד יומיומית לה אתם מורגלים. במאמר זה נספק לכם את המידע הנדרש אודות תשתית של ספק אינטרנט בביתכם החדש.

פונים אל החברה לפני הבנייה

רוב האנשים פונים אל החברה שמקימה את תשתית התקשורת בבית לאחר סיום כל הקשור אל חיפויי הרצפה והקירות בבית החדש, דבר שמסתבר לעיתים קרובות כטעות. חשוב לפנות אל אותה חברה שתתקין עבורכם את התשתית האינטרנטית בבית החדש כבר בשלבי התכנון של הבית או בשלבים בהם אתם מחליטים לשפץ אותו וזאת על מנת שלא ייווצר מצב בו המתקין יצטרך לקדוח לכם בקירות או לשבור מרצפות על מנת להתקין את התשתית ואילו אתם תצטרכו להסתכל בצער בתוצאה ולהזמין את שירותיה של מומחה בתחום השיפוצים על מנת שיתקן את הדברים. תשתית אינטרנט בבית החדש או המשופץ לא צריכה לפגוע בעבודות השיפוץ או הבנייה שנעשו בביתכם.

תקנות התכנון והבנייה

חשוב לדעת שיש תקנות ברורות בכל הקשור אל תכנון ובנייה שמגדירות מהן אותן תשתיות שאמורות להיות בכל בית טרם הבנייה שלו. כל בעל דירה חייב לעמוד בתקנות אלו טרם האישור הסופי שלו. חלק מהדברים החשובים שמאוזכרים בתקנות הם שבעל היתר הבנייה יתאם עם החברה שמתקינה את התשתית (כמו למשל בזק או הוט) את כל הקשור אל התקנת התשתית של התקשורת בבית החדש עד הגבולות החיצוניים של אותו מבנה בו מתגוררים (אם מדובר על בניין משותף ואם על בית פרטי).  תשתית התקשורת בדרך כלל כוללת ארון תקשורת, תיבה מיוחדת בה מתקינים את אביזרי התקשורת השונים, סוג של מוביל אותו מתקינים תת קרקעית וכל אביזרי החיבור הדרושים. החיבור לרשת האינטרנט הציבורית תיעשה באמצעות מתקן והמיקום של ההתקנה יהיה בגבולות ביתכם או הבניין שלכם.

חשוב לדעת

אין זה משנה אם החלטתם על בנייה של בית חדש או החלטתם על שיפוצים חשוב שתדעו שבלי אישור של ספק התשתית שלכם לא תוכלו לקבל טופס אכלוס מאותה רשות מקומית אליה אתם משתייכים. דבר נוסף אותו יש לדעת הוא שעובד החברה שמתקינה את התשתית הוא זה שידריך את הקבלן בכל הקשור אל אישור של תוכנית התקשורת בבניין, המיקום ואופן ההתחברות לרשת הציבורית של אותה חברת תקשורת. שימוש באביזרים הנכונים והמאושרים על ידי החברה ואספקת ייעוץ בכל הקשור אל התקנת תשתית ספק אינטרנט ועוד.

לסיכום, נכון להיום כל אחד שנכנס לבית חדש יצטרך לדאוג לתשתית תקשורת מתאימה וכן ספק אינטרנט. טרם הבחירה בחברה זו או אחרת חשוב ללמוד מה כל חברה מציעה לכם ובהתאם להחליט על הבחירה הנכונה ביותר עבורכם.

שתפו את הפוסט

מאמרים נוספים

רהיטים
כללי
הכלים האידיאליים להובלה ולאריזה

מעבר דירה הוא אחד האירועים החשובים והמאתגרים בחיי האדם. תהליך זה יכול להיות מסובך אך גם מאורגן כראוי ויכול להפוך את המעבר לחוויה חיובית ונעימה.