רהיטים לכל החיים – רכישה חכמה של ריהוט גן

רהיטי גן
תוכן עניינים

בניגוד לשנים קודמות, ריהוט הגן הולך וצובר יותר ויותר פופולאריות. אם בעבר היו הסלון וחדר האורחים החדרים המרכזיים בבית, הרי שכיום ישנה יותר ויותר מודעות לחשיבות מראה הגן והחצר. אלו מהווים פינה ירוקה ומעניקים לדיירי הבית שעות ארוכות של שקט ובילוי נעים. במקום לשכב סתם כך פעל הדשא, ניתן להתפנק בערסל איכותי. במקום לשבת על כסאות ישנים, ניתן לרכוש מערכות ישיבה מפנקות המותאמות לצרכי הדיירים. אין ספק כי השקעה בריהוט הגן מבטיחה שעות ארוכות של הנאה.

בשל העלייה בפופולאריות של ריהוט הגן מתווספים עוד ועוד שמות ויצרנים שונים לענף. רבים מעדיפים לגשת אל חנות "עשה זאת בעצמך" הקרובה למקום מגוריהם ורוכשים את המערכת היפה או הנוחה לרכישה. זאת, מבלי לדעת פרטים אודות איכות היצרן והוותק שלו בשוק, תווי תקן לייצור ריהוט גן, התאמת המידות ופרטים מהותיים אחרים. כיצד ניתן לבחור מבין כל כך הרבה יצרנים? על אילו פרטים יש להקפיד? מהם הנתונים החשובים ביותר שיש לדעת לפני רכישת ריהוט גן? זאת ועוד במאמר הבא.

מוניטין החברה

בדיוק כמו בין רשתות בגדים ונעליים, בדיוק כמו בין חברות רכב וענפים אחרים, גם בתחום יצרני ריהוט הגן ישנן חברות מוכרות יותר ופחות, איכותיות יותר ופחות. לא תמיד החברה היקרה ביותר היא החברה האיכותית ביותר. דווקא בתחום ריהוט הגן ניתן למצוא לא מעט חברות אשר מייצרות ומשווקות רהיטים איכותיים ויפהפיים במחירים נוחים. כדי לגלות חברות אלו יש לערוך סקר שוק קצר מבעוד מועד ולגלות את הביקורות שישנן על חברות כאלה ואחרות, ציונים וחוות דעת של לקוחות ועוד.

בדיקה מעשית

בדיקה מעשית בשטח יכולה לתת רושם כללי לגבי איכות הריהוט. חשוב לבדוק כי הגימור מבוצע ברמה גבוהה, שאין פגמים יוצאי דופן, תפירה לא ישרה, עבודה עקומה ועוד. אלו מעידים על ביצוע לא מקצועי של עבודה וקרוב לוודאי שיכולים לגלות גם על איכות המוצרים והרהיטים. אם גיליתם תפרים לא ישרים ופגמים אחרים בריהוט, בקשו לראות תעודת אחריות ולבדוק את משך התקפות שלה.

הכנות מקדימות

 כדי ליהנות מרהיטים ארוכי טווח רצוי להשקיע בבדיקה המקדימה ולברר את איכותם של הרהיטים. כיצד? תוכלו לקבל מידע מקצועי על ידי קריאה רלוונטית של מידע. למשל, האם מדובר בבד טבעי או סינתטי? האם הבד הסינתטי מבודד מרעשים, קור וחום? האם חומרי הרהיטים סופגים רטיבות? האם הזכוכית ממנה עשוי השולחן הינה זכוכית מחוסמת? ועוד.

שתפו את הפוסט

מאמרים נוספים

רהיטים
כללי
הכלים האידיאליים להובלה ולאריזה

מעבר דירה הוא אחד האירועים החשובים והמאתגרים בחיי האדם. תהליך זה יכול להיות מסובך אך גם מאורגן כראוי ויכול להפוך את המעבר לחוויה חיובית ונעימה.