קונים תלבושת אחידה לבית הספר

תלבושת בית ספר
תוכן עניינים

אם בעבר הלא רחוק תלבושת בית ספר נחשבה כעונש לאותם תלמידים שרצו להתבלט ולהציג קו אופנתי חדשני, כיום הדברים שונים לחלוטין וכל אותם בגדים שנקנים ועומדים בתקני בית הספר, עומדים גם באיכות ובדרישות האופנה. על מה מדובר? התחילו לקרוא!

מבחינת משרד החינוך התלבושת האחידה תורמת לצמצום הפערים בין תלמידי בית הספר. ברגע בו כל התלמידים לובשים את אותה התלבושת אין שום אפשרות לדעת מיהו התלמיד העשיר ומיהו תלמיד שהוריו אינם יכולים לקנות מותגי אופני מובילים. זה הנימוק של משרד החינוך. אך האם ההוראה להקפיד על תלבושת בית ספר אכן מצליחה לעקוף את אותם פערים בחברה? רוב התלמידים יטענו שלא וחלקם יאמרו שכן. בשורה התחתונה ניתן לראות גם בבתי ספר בהם אוכפים את קוד התלבושת האחידה את הפערים בין התלמידים. לא פעם ולא פעמיים ניתן לראות תלמידים שמגיעים לבית הספר עם מותגי ג'ינס ותלמידות בית ספר שמגיעות עם כל מיני מותגים יוקרתיים לעומת תלמידי בית ספר שמגיעים לבית ספרם עם ביגוד ואבזור פשוט יותר. בנוסף, בבתי ספר רבים מאפשרים לילדים לבחור את הבגדים איתם הם יופיעו לבית הספר ובלבד שסמל בית הספר יופיע עליהם והתלבושת לא תהיה חושפנית או זרוקה. כלו אלו מובילים למסקנה אחת: המטרה של תלבושת בית ספר אמנם מאגדת  כוונה נכונה, אך אין שום דרך ליישם אותה בחברה הדמוקרטית באופן בו היא תהיה אפקטיבית במאת האחוזים.

מתלה בגדים
מתלה בגדים

בגדים לבית הספר

נכון להיום יש אפשרות לקנות תלבושת בית ספר בחנויות בגדים רבות. חלק מאותן חנויות הן חנויות פיזיות כפי שאנחנו מכירים אותן זה שנים, חלק הן חנויות וירטואליות באמצעותן ניתן לקנות את הבגדים באמצעות האינטרנט (בלי למדוד) ויש גם חנויות שמפעילות גם חנות פיזית וגם חנות מקוונת באינטרנט. כיוון שנכון להיום ניתן לקנות חולצות בית ספר בכל חנות ולבקש שסמל בית הספר יופיע עליהן אנשים רבים מחליטים לחסוך בזמן, בכסף ולבחור את אותן חולצות איכותיות בהן הם מעוניינים לילדיהם וזאת על ידי קנייה באינטרנט. היתרון של קניית בגדים לבית ספר באינטרנט עולה על היתרונות של קניית הביגוד בחנות פיזית. שכן, ניתן  לקנות את הביגוד בכל שעה בה מעוניינים, פעמים רבות יש מבצעים משתלמים ביותר בחנויות הווירטואליות, לא צריך להתחיל ולנסוע לחנות ועל ידי כך לבזבז זמן  ודלק וההיצע גדול.

כעת, כל שנותר הוא לבחור לקנות בגדים לבית ספר באותה חנות שמציעה בגדים ברמת איכות גבוהה, בצבעים ובגזרה האופנתית בה ילדכם מעוניינים. בהצלחה!

שתפו את הפוסט

מאמרים נוספים

רהיטים
כללי
הכלים האידיאליים להובלה ולאריזה

מעבר דירה הוא אחד האירועים החשובים והמאתגרים בחיי האדם. תהליך זה יכול להיות מסובך אך גם מאורגן כראוי ויכול להפוך את המעבר לחוויה חיובית ונעימה.