צבעוני ורענן – פרחים בחולון

פרחים
תוכן עניינים

יש דברים שהם נצחיים, יש דברים שהם תמיד מנצחים ויש דברים שתמיד נכונים עבור כל אירוע מרגש – וכאלו הם הפרחים. פרחים נכונים עבור כל עונה בשנה, פרחים נכונים עבור כל יום הולדת או בריתה, פרחים תמיד מעידים על השקעה וכוונה טובה ופרחים תמיד כיף לקבל, ולו כי הם אינם מחייבים, הם מתאימים לכל עיצוב, הם אינם מצריכים תחזוקה מסובכת והם מאירים כל חדר בו הם נמצאים. אי לכך, בין אם מבקשים למצוא את המתנה הנכונה ביותר ובין אם פשוט מבקשים לרענן את הבית – הרי שאין כמו לרכוש זר פרחים רעננים.
חווית רכישה
לצד העובדה שכיף עד מאוד לקבל זר פרחים בחולון, גם נציין שכיף עד מאוד לרכוש פרחים בחולון וזאת כי בין אם בוחרים להגיע לחנות עצמה ובין אם בוחרים להיכנס לאתר און ליין, הרי שמדובר בחוויה נעימה. כאן נציין שמי שבוחר להגיע עד לחנות הפרחים עצמה יימצא שאומנם הוא השקיע עבור כך זמן ואף חיפש חנייה, אך יחד עם זאת הוא נחשף באופן מוחשי ומאוד ריחני לאינספור זרים ופרחים, ומי שאי פעם נכנס לחנות פרחים מבין עד כמה מדובר בחוויה מרוממת נפש. כמו כן, גם רק כניסה לאתר של חנות פרחים מרחיב את הלב, וזאת כי סידורי פרחים אשר מסודרים בטוב טעם ובמקצועיות ללא ספק מהווים פיסת יצירה צבעונית אשר הופכת את כלל הרכישה לשיטוט מהנה במרחב פסטורלי.
דגשים לקראת בחירה
לצד העובדה שכל פרח רענן אשר מסודר בקפידה מרחיב את הנפש, נוסיף ונציין מספר דגשים עבור בחירה נבונה. ממה נתחיל? מהתקציב כמובן! לאחר מכן יש לבחון האם יש מיקום ייעודי עבור הזר (למשל דלפק הכניסה או שולחן החג) וזאת על מנת לבחון גודל וגובה רצוי. מכאן יש לבחון את אופיו של מקבל המתנה, יש לבחון האם יש צבעים מועדפים, האם יש פרחים שאהובים עליו ובאופן כללי האם יותר מתאים לאירוע זר צבעוני, או זר חדגוני – למשל על טהרת הירוקים. כמו כן ניתן לבחור בסגנון יותר כפרי פראי, או לחלופין בסגנון יותר מודרני מוקפד.
חושבים על תוספת?
לצד העובדה שזר פרחים מרשים מספיק ואין שום צורך להוסיף לו דבר נוסף, נדייק ונציין שכן יש מגוון אלמנטים משלימים אשר עשויים להפוך את כלל הזר להרבה יותר מרשים, וזאת מבלי להיכנס להוצאות נוספות. במה מדובר? ובכן תמיד כיף לקבל ברכה מלבבת לצד זר ריחני, תמיד כיף שהזר עטוף באופן חגיגי ומושקע ותמיד ניתן להוסיף לידו תוספת קטנה שאינה עולה הרבה. מבקשים דוגמה? ובכן תפזורת של סוכריות גומי צבעוניות, אגרטל משלים, בלוני הליום, זוג בירות קרות, מגנט של תמונה משפחתית מהודק לברכה וכדומה. מה נותר? למצוא סיבה למסיבה ולשבת (או לנסוע) לרכוש את הזר הרצוי.

שתפו את הפוסט

מאמרים נוספים

רהיטים
כללי
הכלים האידיאליים להובלה ולאריזה

מעבר דירה הוא אחד האירועים החשובים והמאתגרים בחיי האדם. תהליך זה יכול להיות מסובך אך גם מאורגן כראוי ויכול להפוך את המעבר לחוויה חיובית ונעימה.