פתרונות ריצוף מתקדמים

רצפה
תוכן עניינים

כיום, הטכנולוגיה והמגוון מציעים יחדיו שפע אדיר של אפשרויות בחירה לריצוף (כמו למשל הטכנולוגיה החדשה הקיימת כיום – פרקט למינציה), בסביבות מגורים כמו גם במרחבים ציבוריים, תעשייתיים וכיוצא באלו. חברת דקור טפט מתמחה בחיפויי רצפה וקירות, עם מעל 30 שנות ניסיון – בדגש על פתרונות חיפוי וריצוף מתקדמים ותוך התאמה אישית מלאה לצרכי הלקוח. החברה פועלת בשוק הפרטי, הציבורי והמוסדי ומציעה קטלוג מוצרים נרחב, כך שבהחלט אפשר למצוא התאמה מושלמת לכל העדפה אסתטית ולכל צורך תפעולי-הנדסי.

חיפוי פרקט

אם אתם מחפשים פתרון של פרקט בירושלים – חברת דקור טפט מספקת לכם את התשובה האופטימאלית. החברה פעילה מאזור ירושלים ומציעה ללקוחות מעיר הבירה שירות מותאם אישית ומקצועי ללא פשרות. חיפוי פרקט הוא במהותו פיתרון מתקדם ואלגנטי במיוחד של ריצוף/חיפוי הרצפה. הפרקט מקנה מיד מראה חמים ומזמין, אווירת פרימיום ויוקרה ומדובר לא ספק על שדרוג אסתטי לכל חלל –מתאים למגורים, משרדים, חללים ציבוריים, חללים מסחריים ועוד.

פרקט יכול להיות מיוצר מעץ אמיתי, כאשר יש סוגי עץ שונים המהווים אפשרויות נפוצות ויעילות לריצוף פרקט. במקרה זה העלות למטר הינה יחסית יקרה ויש היבטי תחזוקה מסוימים לרצפה, הפרקט מגיע ברצועות חתוכות מראש, עם מידות אורך ועובי שונים וכמובן שלל סגנונות עץ וגוונים. רצפת פרקט "אמיתית" מתאימה יותר לחדרי מגורים, משרדים וחללים בהם יש רצון לאווירה חמימה, יוקרתית ונעימה אך ללא תנועה רבה מדי וללא תנועה של ציוד כבד. לעומת זאת, פיתרון של פרקט בירושלים ובכל מקום אחר יכול להיות גם פרקט למינציה.

פרקט למינציה הינו פרקט מלאכותי, לא עשוי מעץ אלא מחומרים פולימריים מתקדמים כגון PVC, לינולאום וכיוצא באלו. לפרקט למינציה יתרונות רבים וביניהם עמידות גבוהה מאוד, התאמה לסביבות עם תנועה רבה, התאמה אפילו לסביבות תעשייתיות ומסחריות, פשטות ומהירות התקנה וכמובן מחיר זול יותר לכל מטר של פרקט למינציה לעומת פרקט עץ. דקור טפט מחזיקה קטלוג מוצרים רחב ואיכותי במיוחד של חיפויי פרקט עץ וחיפויי פרקט למינציה מקצועיים ובמגוון גוונים וסגנונות. כמו כן החברה מבצעת התקנות פרקטים בכל קנה מידה.

לינולאום – כנראה לא מה שחשבתם

כאשר מוזכר המונח לינולאום רבים חושבים על עיצובים ישנים ועל חיפויי הרצפה שהיו נפוצים בשנות ה-50-70 של המאה הקודמת. אך בעוד שהמוצר הבסיסי אולי דומה, המהות שונה וכיום מדובר ללא ספק על פיתרון ריצוף וחיפוי מתקדם. חיפוי linoleum יכול להיות מיוצר מחומרי גלם טבעיים ומיחזור תוצרי לוואי שונים של חומרים טבעיים והוא יכול להיות גם מוצרי חיפוי עשויים PVC – למשל פרקטים למינציה כפי שקיימים בשפע כיום.

מדובר על אפשרות עמידה במיוחד, מתאימה לחללים מורכבים הנדסית ומרובי תנועה, ניתן ליישם את החיפוי על מגוון סוגי רצפות והעלויות שאנו מסוגלים להציע עבור פרקטים למינציה וחיפויי linoleum הינן אטרקטיביות במיוחד.

שתפו את הפוסט

מאמרים נוספים

רהיטים
כללי
הכלים האידיאליים להובלה ולאריזה

מעבר דירה הוא אחד האירועים החשובים והמאתגרים בחיי האדם. תהליך זה יכול להיות מסובך אך גם מאורגן כראוי ויכול להפוך את המעבר לחוויה חיובית ונעימה.