הנוסחה לפתיחת סתימות

צינור
תוכן עניינים

סתימות בבית הן בין התקלות הנוראיות יותר איתן מתמודדים רבים. גם לסתימות יש דרגות קושי, יש את הסתימות הקלות יותר כאשר המים אינם זורמים בקצב הנכון ומצטברים בכיור או באסלת השרותים ויש את הסתימות הקשות יותר אשר גורמות להצפה בבית. כך או אחרת סתימה עלולה להסב אי נעימות ולפגוע באיכות החיים של בני הבית באשר הם.

הסיבות לסתימות הן רבות ומגוונות החל מהצטברות לכלוך בצנרת, דרך צנרת ישנה שאינה עומדת בלחצי המים ועד בעיות מורכבות יותר לרבות צנרת שהורכבה בצורה הפוכה או לא תקינה. פתיחת סתימות יכולה להתבצע באמצעות אינסטלטור המגיע עם מכשור ייעודי לתיקון הבעיה הספציפית ומאידך יכולות הסתימות להיות סיסטמתיות כך שבמקרים אלו יש צורך לבצע תיקון מאסיבי יותר על ידי בעלי מקצוע מובילים בתחומם.

 

פתיחת הסתימות כחלק משיפוץ הבית

אם אתם עומדים בפתחו של שיפוץ, בין אם זה החלפת ריצוף, התקנת פרקטים ועוד, ואתם סובלים מסתימות חוזרות ונשנות, זה הזמן לטפל בבעיה מהשורש. סתימות באופן קבוע מרמזות על בעיה שורשית בצנרת אותה יש לתקן אחרת הבעיה לא תפתר מעצמה. במעמד השיפוץ יהיה נכון לבחון את הרמת הבלטות וחשיפת הצנרת למטרת תיקון הבעיה כך שתוכלו לשפר את איכות חייכם בצורה ניכרת ולהפסיק להזמין אינסטלטור על בסיס קבוע. משום ששיפוץ הבית דורש בין כה וכו בלגן על הדרך, תשבצו לעצמכם שיפוץ נוסף של הצנרת וכך תימנעו מבזבוז זמן, כסף והתמודדות חוזרת עם בלאגאן לאחר השיפוץ המרכזי.

 

כיצד מבצעים פתיחת סתימה

פתיחת סתימות תתבצע בהתאם לבעיה שהתגלתה. אם הבעיה היא הצטברות לכלוך בצנרת, על פי רוב יגיע אינסטלטור עם ציוד נייד אל ביתכם וישחרר את הסתימה באמצעות קפיץ ברזל שלעיתים יהיה חשמלי ובפעמים אחרות יהיה ידני. אם הבעיה עמוקה יותר ודורשת גישה למערכת האינסטלציה של הבניין, תבוצע העבודה מחוץ לביתכם דרך מערכת הניקוז בבניין ובפעמים אחרות אם הבעיה היא בצנרת שאינה מונחת במקצועיות ידרשו פעולות מורכבות יותר, כגון חשיפת הצנרת ותיקונה. כל בעיה דורשת פתרון מקצועי אחר ועל כן עוד לפני שאתם ניגשים לפתור אותה חשוב שתבינו ותאתרו את מוקד הבעיה.

לסיכום, סתימות הן בעיה שכיחה במרבית הבתים ובעיקר בבתים ישנים יותר. כדי לאמוד את היקף הבעיה עליכם להזמין בעל מקצוע מוביל בתחומו שבראש ובראשונה יאתר את הבעיה ורק לאחר מכן ימליץ לכם על פיתרון. 

שתפו את הפוסט

מאמרים נוספים

רהיטים
כללי
הכלים האידיאליים להובלה ולאריזה

מעבר דירה הוא אחד האירועים החשובים והמאתגרים בחיי האדם. תהליך זה יכול להיות מסובך אך גם מאורגן כראוי ויכול להפוך את המעבר לחוויה חיובית ונעימה.