פרופיל בלגי – על מה מדובר?

חלון בלגי
תוכן עניינים

זה שנים שאנשים שומעים על האסתטיות המרהיבה של חלונות בעלי פרופיל בלגי ועל היתרונות של חלונות אלו, דבר שגורם לרבים לבחור בהם לעיצוב מחודש של דלתות וחלונות הבית. במאמר זה מצאנו לנכון לרשום בפני הקוראים מהם חלונות בלגיים, מהו הפרופיל הבלגי ומה הסיבה שכל כך הרבה אנשים מחליטים על פרופיל מסוג זה לביתם ומשרדם.

מהו פרופיל בלגי?
ניתן להזמין פרופיל מסוג בלגי לחלונות ולדלתות ולהשוות להם מראה יוקרתי מרשים ביותר. מעצבים ואדריכלים רבים אוהבים לבחור בפרופיל זה משום הקווים הנקיים, עדינים ודקים שלו. אם בעבר הפרופילים של החלונות והדלתות היו עשויים מעץ, כיום הפרופיל הבלגי עשוי בדרך כלל אלומיניום או פלדה. מאפיינים נוספים של פרופיל זה הם שהוא נפתח באמצעות ציר והרוחב של הפרופיל אינו עולה על שלושים סנטימטרים. פרופיל בלגי מיועד גם למסגרת של חלון וגם למסגרת של דלת. נכון להיום יש שני סוגים עיקריים של פרופיל מסוג בלגי. הראשון הוא פרופיל שעשוי מפלדה והשני הוא פרופיל שעשוי מאלומיניום. אנשים רבים מעדיפים את הפרופיל הבלגי העשוי מאלומיניום וזאת משום המחיר הזול יותר וזאת בהשוואה אל הפרופיל העשוי מפלדה ומשום שחומר האלומיניום אינו מחליד ולכן הם לא צריכים להקדיש אנרגיה כלשהי לתחזוקה שלו וזאת לעומת הפרופיל העשוי מפלדה ומחייב צביעה מחודשת מדי תקופה.

סלון
סלון

יתרון נוסף של הזמנת פרופיל בלגי לחלון או לדלת בא לידי ביטוי בכך שהלקוח יכול לבחור פרופיל בעיצוב המתאים לביתו. כלומר, הלקוח יכול לפנות אל עסק בעל מוניטין בתחום פרופילים בלגיים של דלתות וחלונות  ולבקש ממנו פרופיל מסוג בלגי העשוי מאלומיניום, בגוון בו הוא מעוניין, צורה מסוימת המתאימה לסגנון העיצוב של הבית או המשרד, גוונים שונים של זכוכית ואת החלוקה שבה הוא מעוניין לחלון או לדלת. חשוב לדעת שהאפשרויות כאן הן רבות וכל הקשור אל חלוקה של החלון או הדלת היא בהתאמה מלאה לדרישות הלקוח (כל אחד והסגנון שלו אך רבים מחליטים על חלוקה בהתאם לצו האופנה האחרון)

לסיכום, יופיו של הפרופיל הבלגי והמראה היוקרתי אותו הוא משרה בכל חלל בו מתקינים אותו גורם לאנשים רבים לפנות אל אנשי מקצוע שמומחים בתחום יצירת פרופילים וזאת במטרה שיבנו עבורם את אותם פרופיל בלגיים יפהפיים בחלוקה, בגוונים ובצורה בה הם מעוניינים.

שתפו את הפוסט

מאמרים נוספים

רהיטים
כללי
הכלים האידיאליים להובלה ולאריזה

מעבר דירה הוא אחד האירועים החשובים והמאתגרים בחיי האדם. תהליך זה יכול להיות מסובך אך גם מאורגן כראוי ויכול להפוך את המעבר לחוויה חיובית ונעימה.