סולר להסקה ביתית – כל העובדות

חימום
תוכן עניינים

בעלי בתים פרטיים יכולים להשתמש בפתרונות חימום שונים. במאמר הבא נציג את היתרונות שלהם ונסביר כיצד בוחרים אנשי מקצוע מתחום ההסקה

חימום הוא חלק בלתי נפרד משמירה על רמת חיים גבוהה. למרות שישראל לא נחשבת מדינה קרה, בעלי בתים פרטיים מודעים היטב לחשיבות של חימום אפקטיבי. יחד עם זאת, לא כולם יודעים באיזו אפשרות חימום לבחור. יש מגוון רחב של פתרונות חימום והסקה ולכל אחד מהם יתרונות שונים. בשנים האחרונות בוחרים יותר ויותר בעלי פרטים לעבור לסולר, בעיקר בגלל התכונות הבאות:

א. עלויות – משתלם יותר לחמם את הבית עם דלקים מסוימים בהשוואה לשימוש בחשמל. העלויות נוחות בטווח הקצר והארוך, הן מאפשרות שמירה על תקציב משפחתי אחיד והן מונעות הוצאות בלתי צפויות. הסקה מחממת את הבית באופן אפקטיבי וחוסכת בהוצאות אנרגיה.

ב. יובש ולחות – הסקה אינה יוצרת יובש בלתי נעים באוויר. בניגוד לחימום הבית הפרטי בעזרת מזגן, הסקה שומרת על הלחות ולכן מומלצת גם עבור משפחות עם ילדים, מבוגרים, קשישים, חולי אסתמה ועוד. ההסקה מונעת יובש והיא מבטיחה שמירה על איזון אידיאלי בין רמות הלחות והחמצן.

ג. פיזור חום – הסקה אידיאלית בבתים פרטיים בגלל פיזור חום אחיד. סולר להסקה מתאים לחללים גדולים וקטנים וניתן להשתמש בו על מנת לחמם סלון, חדרי שינה, מטבחים ועוד.

ד. שמירה על איכות הסביבה – המודעות לאיכות הסביבה מעודדת בעלי בתים פרטיים לעבור לפתרונות הסקה אפקטיביים. ניתן להזמין אספקת דלקים מסביב לשעון, במשך 24 שעות ביממה ולאורך 7 ימים בשבוע. כל הדלקים עומדים בתווי תקן מחמירים והשימוש בהם מונע זיהום. זהו מוצר אנרגיה זמין, איכותי, נקי, אקולוגי ומומלץ על ידי גופים ירוקים בינלאומיים.

איך בוחרים ספקי סולר?

מי שמחליט לחמם את הבית באמצעות פתרונות הסקה מתקדמים צריך לבחור ספקי סולר. ראשית, יש לברר לגבי איזורי מתן שירות. כדאי לשים לב להבדלי הזמינות בין חברות שפעילות באיזור ירושלים, תל אביב והמרכז, השפלה, השרון, הצפון והדרום. כל חברה בוחרת איזור מתן שירות אחר וכך היא גם מדגישה את יתרונותיה עבור קהל הלקוחות.

שנית, כדאי לבדוק במה החברה מתמחה ולוודא שהשירות מתאים לצרכי הלקוחות. כאן משווים בעיקר בין שירותי אספקת דלקים ומוצרי נפט ללקוחות פרטיים, שיווק ציוד לתדלוק עצמי ושיווק מיכלי בנזין, שאיבת דלקים לתעשייה ושיווק מערכות הסקה. רצוי לרכז את כל הדרישות תחת קורת גג אחת ולפנות לאנשי מקצוע בכל מקרה של התלבטות.

לבסוף ניתן לבחור ספקי סולר להסקה על פי המלצות של לקוחות קודמים. את ההמלצות אוספים מחברים או בני משפחה שכבר עברו להסקה. אפשר לקבל הצעת מחיר מסודרת על הסבת מערכת חימום להסקה ולשמוע גם על פתרונות אספקת דלקים.

שתפו את הפוסט

מאמרים נוספים

רהיטים
כללי
הכלים האידיאליים להובלה ולאריזה

מעבר דירה הוא אחד האירועים החשובים והמאתגרים בחיי האדם. תהליך זה יכול להיות מסובך אך גם מאורגן כראוי ויכול להפוך את המעבר לחוויה חיובית ונעימה.