סוכה כריהוט לגינה

חצר
תוכן עניינים

אם אתם מסוג האנשים שאוהבים עיצוב, ונהנים לשבת בחוץ תחת כיפת השמיים- אתם בטח מודעים לכך שמזג האוויר לא תמיד מאפשר שהות כיפית באמת בחצר הפרטית שלכם, אם בשל טפטופי גשם בסתיו או בגלל השמש החמה בקיץ. סוכה כריהוט לגינה אשר ניתן גם לחבר אליה הצללה, יכולה לאפשר לכם לנצל עד המקסימום את החצר המעוצבת שלכם, ולהפוך אותה לפינת חמד של ממש, שבה ניתן לשהות בשעות הפנאי.
סוכה בחצר- לא רק בחג אלא במהלך כל השנה
בחג הסוכות עם ישראל בהמוניו נוהג לבנות סוכות זמניות בחצרות הבתים, ובכל שנה מחדש אנשים נזכרים עד כמה זה נחמד וכיף לקיים ארוחות וליהנות בצוותא- מחוץ לבית ורחוק מהבלגן של הסלון והמטבח. השהייה הממושכת בסוכה במהלך ימי החג, שהיא סוג של קמפינג- "מעלה מדרגה" את החוויה המשפחתית, מאחדת ומקרבת בין האנשים, ולכן לעיתים לא ממש מתחשק לפרק את הסוכה, כאשר החג נגמר.
הקמת סוכה כריהוט לגינה באופן קבוע, מחומרים יציבים ואיכותיים, מייצרת- ולא רק בחג הסוכות- מקום שכיף לשבת בתוכו בכל עונה. ההצללה מגנה מפני פגעי מזג האוויר כאשר יש צורך בכך, וניתן גם לפרק אותה כשנעים בחוץ- וכך להרוויח עוד פיסה של שמיים במבט למעלה. האפשרות לשבת בתוך מקום מתוחם מייצרת תחושה של חדר נוסף, שבו ניתן להתכנס, לאכול, לשתות ופשוט ליהנות ביחד כמשפחה וגם לארח חברים.
כיצד בונים סוכה שתשמש כריהוט לחצר?
סוכה כריהוט לגינה חייבת להחזיק מעמד לתקופה ארוכה ובתנאים משתנים. בשל כך יש לחבר אותה היטב לקרקע, ולבנות אותה מחומר חזק כמו עץ, מתכת או שילוב של שניהם. חשוב לדעת כי במידה ואתם מקימים חדר אמיתי נוסף, כולל קירות וגג משלו- תצטרכו  לשלם תוספת של ארנונה, אבל סוכה למהדרין בגינה שהיא בעצם פרגולה- שאין לה קירוי קבוע והגג שלה- כלומר ההצללה- ניתנת לפירוק, איננה כרוכה בתשלומים נוספים. באמצעות הקמת פרגולה בחצר שלכם, אתם יכולים ליהנות במשך השנה ממתחם סגור- למחצה המיועד לאירוח ושהייה נעימה מחוץ לבית, ובחג הסוכות עצמו תוכלו להוסיף את האביזרים הדרושים ולהפוך את הסוכה שלכם לכשרה.

שתפו את הפוסט

מאמרים נוספים

רהיטים
כללי
הכלים האידיאליים להובלה ולאריזה

מעבר דירה הוא אחד האירועים החשובים והמאתגרים בחיי האדם. תהליך זה יכול להיות מסובך אך גם מאורגן כראוי ויכול להפוך את המעבר לחוויה חיובית ונעימה.