סדרת טיפים לרצפת הבית

רצפה
תוכן עניינים

הבית שלנו הוא מבצרנו וכך גם המשרד, אשר עבור רבים מאיתנו הוא הבית השני (ולעיתים גם הראשון והיחיד) ולכן אנו רוצים לדאוג לנוחות המקסימלית האפשרית. בשורות הבאות בחרנו לרכז עבורכם כמה טיפים לשדרוג הבית, דווקא מהרצפה. מעניין? מסקרן? המשיכו לקרוא והתכוננו לגלות עולם רצפה חדש, הבה נתחיל

קצת על הרצפה שלנו

הרצפה בבית היא למעשה "האביזר" בו עושים דרי הבית את השימוש התדיר והגדול ביותר. למעשה, אם נעצור ונחשוב על כך נבין כי מדובר בשטח הגדול ביותר בבית בו דורכות כל כפות הרגליים, עליו עומדים פריטי הריהוט וזה שבלעדיו לא נוכל להתהלך בנוחות בתוך ביתנו. על כן, יש להשקיע ברצפה הן כלכלית והן מחשבתית מבחינה עיצובית. חשוב לציין כי כאשר מחליטים לשדרג או להחליף את הרצפה, מומלץ מאוד להתייעץ עם המומחים בתחום על מנת לבחור את חיפוי הרצפה הנכון והטוב ביותר. בעבר, רבים לא העניקו לכך חשיבות וכתוצאה התקבל בית בו הרצפה לא התאימה לסגנון העיצובי המבוקש ומיד בשיפוץ הראשון, האלמנט הראשון עליו חשבו הוא הרצפה. במאמר זה אנו רוצים להעניק לכם שני טיפים שישדרגו לכם את כל "חווית הרצפה" ויגרמו לכם להסתכל עליה בצורה שונה מעתה ואילך.

טיפים לשדרוג הרצפה שלנו

  • מערכת חימום תת רצפתי – שלא בשונה מיתר מדינות העולם, בהן החורף קשה עבור התושבים, גם בישראל (כן, למרות שהחורף הישראלי נחשב לקל ומתון ביותר, תושבי ישראל התרגלו למזג האוויר הטרופי והחורף עבורם קשה), ניתן להתקין חימום רצפה וזה עתיד להעניק חימום המרגיש טבעי ולא מחניק, שלא כמו חימום ממזגן. המערכת עצמה מושתתת על גוף חימום המחובר למערכת של צינורות.
  • התקנת פרקט כחיפוי רצפה – ההיצע הקיים בארץ הוא עצום ומגוון העיצובים יכול לבלבל גם את מעצב הפנים המוכשר ביותר. ישנם לא מעט סוגים של חיפויים וביניהם ניתן למצוא את חיפוי הפרקט, בטון מוחלק, חיפוי הבלטות המוכר והאהוב ועוד. הפרקט הוא חיפוי רצפה מושלם שכן הוא טומן בחובו יתרונות רבים. בין יתרונות אלו נמצא את העלויות הנמוכות יחסית אל מול החלפת רצפה מבלטות למשל, התחזוקה הקלה ועוד.

לסיכום, הרצפה בבית שלנו לא חייבת להיות משעממת ולא חייבת להיות נטולת חן ויופי. תודות להיצע הגדול, ישנם לא מעט שדרוגים שניתן להוסיף לרצפה כאשר חלקם יתרמו עיצובית וחלקם יתרמו פונקציונאלית. על מנת לאתר את השיפורים והשדרוגים, מומלץ לפנות אל המומחים בדבר והם אלו שיוכלו לעזור ולתרום רבות למראה ולפונקציונאליות.

שתפו את הפוסט

מאמרים נוספים

רהיטים
כללי
הכלים האידיאליים להובלה ולאריזה

מעבר דירה הוא אחד האירועים החשובים והמאתגרים בחיי האדם. תהליך זה יכול להיות מסובך אך גם מאורגן כראוי ויכול להפוך את המעבר לחוויה חיובית ונעימה.