כיצד לבחור קרמיקה לבית?

אריחי קרמיקה
תוכן עניינים

בעבר זכתה הקרמיקה לתדמית לא מאד זוהרת ולמעמד נמוך יחסית בקרב המעצבים. הסיבה לכך היא העובדה שמדובר באריחים פשוטים יחסית שבמידה והם אינם איכותיים נוטים להתבלות או במילים אחרות לסבול מסדקים ושברים. כיום הולך ומתחזק מעמדה של הקרמיקה כאריח המוביל של הקבלנים וגם של מעצבים רבים.

הסיבה למהפך הפעם היא העובדה כי ניתן בהחלט למצוא קרמיקה באיכות נהדרת ולהינות משנים ארוכות של מראה נעים לעין ומעוצב. הסיבה השנייה לכך היא מגוון העיצובים הרחב ביותר שמציעה הקרמיקה. מפעלי הייצור מכינים מדי יום עשרות אלפי אריחי קרמיקה בגוונים שונים, בטקסטורות שונות ובעיצובים מרהיבים. בשורה התחתונה אפשר לבחור וליהנות מאריחי קרמיקה שנראים יוקרתיים למדי במחיר נמוך ביותר.

אז בכל זאת איך בוחרים קרמיקה לבית?

לפני הכל יש לשאול שאלה מרכזית והיא להיכן מיועדים אריחי הקרמיקה, יש הבדל משמעותי בפרמטרים שיש לבחון כאשר בוחרים קרמיקה לאמבטיה או למטבח. במידה ואנו עוסקים בבחירת אריחי קרמיקה יפים למקלחת החדשה שלכם הרי שיש לקחת בחשבון את הפרמטרים הבאים: אריחים גדולים יחסית עם מעט מילוי ביניהם (רובה) על מנת להקל על הרחיצה ולמנוע השחרה של המילוי ועימו של המראה הכללי.

על האריחים להיות בעלי טקסטורה חלקה יחסית ולאפשר רחיצה פשוטה וקלה. במידה והמרקם שלהם גס או בעל חורים יוותרו בתוכם מים לאחר הרחצה שעלולים לא רק להעלות עובש מהלחו שבאוויר אלא גם לגרום להחלשת הקרמיקה ולנפילת האריחים. פרמטר נוסף הוא המראה – הלוק של המקלחות כיום עבר מטמורפוזה רצינית, כדאי מאד להתעדכן במגזינים שונים לגבי רעיונות מודרניים לאריחי אמבט.

קרמיקה למטבח, כיצד לבחור נכון!

כיצד לבחור קרמיקה לבית? לאחר שפתרנו את בעיית האמבטיה הגיע הזמן לשפץ את המטבח. לעומת האמבטיה כאן תוכלו לבחור בכל אלמנט שתבחרו על גבי הקרמיקה, הטקסטורות מדהימות ושונות זו מזו ולרוב הבעיה גהדולה היא פשוט להחליט. ובכן, גם כאן נעניק לכם כמה טיפים לבחירה נכונה: קרמיקה שניתן לרחוץ ממנה כתמי שמן מבלי שהיא סופחת חומרי ניקוי, אריחים איכותיים שאינם נוטים להישבר בקלות, טיפ חוזר – להציץ במגזינים ולבחור מראה קרמיקה אופנתי ומלהיב.

שתפו את הפוסט

מאמרים נוספים

רהיטים
כללי
הכלים האידיאליים להובלה ולאריזה

מעבר דירה הוא אחד האירועים החשובים והמאתגרים בחיי האדם. תהליך זה יכול להיות מסובך אך גם מאורגן כראוי ויכול להפוך את המעבר לחוויה חיובית ונעימה.