טפטים לחדרי ילדים ונוער – אופנת הקירות המדליקה מכולן

טפט
תוכן עניינים

קישוטי הקיר של חדרי הילדים והנוער עברו מספר רב של תהפוכות במרוצת השנים. מהפוסטרים של שנות השמונים והתשעים, דרך תמונות הקולאז' העצמיות והמוגדלות של שנות האלפיים ועד לתמונות התלת ממדיות הזכורות לרעה. העידן הנוכחי, יסכימו מעצבי הפנים הישראליים, הוא זה של הטפטים. לא אלו של פעם, אלא חדשים, מודרניים, צבעוניים ומדליקים. אז בואו נראה מה קורה בתחום הטפטים.
 
טפטים לחדרי הילדים והנוער – במה בדיוק מדובר?
טפטים לחדרי ילדים ונוער הם כאלו הנרכשים כדגם מוכן מראש, ללא עריכה אישית על פי בקשת לקוח (כמו בציורי קיר, למשל). ניתן לרכוש טפטים באתרים רבים, בחנויות עיצוב לבית, בחנויות למוצרי ילדים ונוער ועוד. ישנם אלפי דגמים שונים של טפטים, החל מצורות שונות ומרהיבות, דרך דמויות דיסני מצוירות ומדליקות ועד טפטים של נוף, טבע, ים, שקיעות ויופי אינסופי. קשת הצבעים רחבה ומרהיבה והמראה הכללי הנוצר – מרשים במיוחד. הטפטים נמכרים במגוון גדלים שונים, כולל כאלו אשר יכסו את קיר החדר באופן מלא.

קיר עם פרקטים
קיר עם פרקטים

את הטפטים מדביקים בקלות על הקיר או הקירות שבחרתם. יש לחשב במדויק את המיקום וזווית ההדבקה. הסרת הטפט לאחר הדבקה עלולה להשאיר סימנים בקיר ולפגוע בדבק הטפט. הטפטים ניתנים להסרה, אך בכל זאת מוטב להתייעץ עם ילדכם לפני רכישה. את ההפתעות תשמרו למתנות אחרות. חשוב לבחור בחכמה את הקירות עליהן יודבק הטפט (בהנחה שלא מדובר בכל קירות החדר), כשהשיקול העיקרי אמור להיות מהו הקיר הדומיננטי לעיצוב החדר. עוד חשוב לשמור על קו עיצובי משותף לריהוט ולמראה החדר הכללי. ניגודים בולטים מדי ייצרו עיצוב מפוזר ולא ברור. לדוגמא – ריהוט בצבע לבן עם טפט כהה במיוחד. כדאי לבחור טפט שילדכם ייהנה ממנו לאורך זמן, ולא כזה שבתוך חצי שנה יהפוך לילדותי או משעמם מבחינתו.
מחירם של טפטים לחדרי ילדים ונוער תלוי בגודלם וברמת המורכבות שלהם. מרבית הטפטים עולים בין 300 ל-400 שקלים (המחיר דינאמי ולכן יש לברר קודם לכן אל מול בית העסק בו מעוניינים לקנות את הטפטים), , אם כי ישנם דגמים פשוטים של עד 150 ₪, לצד אחרים אשר מחירם מאמיר לסביבות ה-500 ₪ ויותר. חשוב לבחור טפט מחנות / אתר מוכרים, כדי שתמיד יהיה לכם למי לפנות למקרה שאיכות הטפט תתברר כירודה. כמובן שניתן לרכוש טפטים גם באמצעות אתרי הרכישה הבינלאומיים. אז כדי שלא תישארו מאחור מבחינת עיצוב, בוחרים בטפט והופכים כל חדר לארמון. בהצלחה!

שתפו את הפוסט

מאמרים נוספים

רהיטים
כללי
הכלים האידיאליים להובלה ולאריזה

מעבר דירה הוא אחד האירועים החשובים והמאתגרים בחיי האדם. תהליך זה יכול להיות מסובך אך גם מאורגן כראוי ויכול להפוך את המעבר לחוויה חיובית ונעימה.