חיפויי רצפה וקירות

שיפוץ, צביעת דירה, סידור התשתיות..הכל כבר מאחוריכם,  אבל מה השלב הבא?

כדי להפוך את בניית הבית שלכם או השיפוץ שלו למושלם, אין כמו טאץ' סופי של ריצוף וחיפוי חדש לחדרי הבית.

שוק הריצוף והחיפויים כים כולל שפע אדיר של אפשרויות וחומרים.

אך בעוד שחומרים טבעיים כמו עץ, אבן, קרמיקה וכיוצא באלו מציעים יתרונות רבים, חיפויים סינתטיים ופולימריים מתקדמים מציעים אף הם יתרונות רבים ובמקרים רבים מדובר על בחירה עדיפה מהיבטים שונים. 

קרמיקה

טפטים – חוזרים לאופנה, ובגדול!

טפטים נמצאים כבר במרכז המיינסטרים של עולם העיצוב והם מהווים בחירה פופולארית במיוחד עבור מעצבי פנים, אדריכלים, לקוחות פרטיים ולקוחות מוסדיים גדולים. הטפט הוא כבר מזמן לא אביזר עיצוב ארכאי משנות ה-50-70 של המאה הקודמת אלא פריט עיצובי איכותי, רב גוני וכזה המאפשר יכולת אסתטיות מצוינות. הטפט מאפשר באמצעות טכניקת יישום פשוטה יחסית לקבל קירות מרהיבים ומיוחדים במינם, יצירות אמנות של ממש ותוספות של מגע אלגנטי מיוחד על הקירות.

טפטים מתאימים לחדרי מגורים (חדרי ילדים וחדרי שינה למשל), לחללים מסחריים דוגמת מסעדות וחנויות וכן למבנים ציבוריים גדולים.

כאשר בוחרים טפט איכותי, עם דוגמא אסתטית המתאימה לעיצוב הכולל של החלל וכמובן כאשר מבצעים התקנה מקצועית – מדובר על פיתרון חיפוי סינטטי שיכול לשרת אתכם נאמנה במשך שנים רבות.

פרקטים פולימרים – שילוב מושלם בין עיצוב, עמידות ומחיר

כאשר מדובר על חיפוי רצפה יוקרתיים, המחיר עשוי להיות משמעותי מאוד, כאשר עבור חומרים טבעיים רבים העמידות היא משהו שבהחלט יש להתייחס אליו ולבחון אותו בהקשר למהות החלל. פרקט פולימרי מציע מבחינות רבות את השילוב האופטימאלי, עבור לקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדים כאחד. פרקטים פולימריים הינם משטחי חיפוי סינטטיים, עשויים פולימרים מורכבים ומתקדמים (למשל חיפויי PVC), בעיצוב של פרקט עת מהודר ויוקרתי ועם עמידות יוצאת דופן.

פרקט פולימרי מציע את המראה הטבעי והאלגנטי של פרקט עץ אמיתי, אך במחיר נוח ונגיש הרבה יותר, יישום פשוט ומהיר יותר בשטח וכמובן עמידות מעולה מפני שחיקה ונזקים. הפרקט הפולימרי מתאים לחללים בהם תנועת אנשים וציוד רבה, לחללים גדולים ואפילו לחללים תעשייתיים. סוג זה של פרקט פולימרי או חיפוי סינטטי אינו מצריך תחזוקה והוא עמיד גם מפני נוזלים רבים ומאפשר תנאי שימוש "חופשיים" יותר – כל זאת בלי להקריב מהמראה האיכותי של פרקט עץ. הטכנולוגיה כיום, טכניקות הייצור וחומי הגלם מאפשרים לנו כיום באמת להציע ללקוחותינו מוצרים מעולים ועמידים, התקנת פרקטים איכותית בתמחור אטרקטיבי ועם מראה שקשה להבדיל שלא מדובר על עץ אמיתי.