חימום תת רצפתי חשמלי – האם זה כדאי?

רצפה
תוכן עניינים

קיימות בארץ שיטות חימום רבות. אחת מהן היא חימום תת רצפתי. שיטה זו מחולקת לשניים, האחד בעזרת מים והשנייה חימום תת רצפתי חשמלי. שתי השיטות טובות אבל חימום תת רצפתי חשמלי טובה יותר.
חימום תת רצפתי הפך בשנים האחרונות לנדרש ובהרבה בתי קרקע חדשים וכאלה שעוברים שפוצים הוא מותקן ברצפת הבית. חשוב לציין שלקוח שלא מודע לשיטה זו עומד בפני שאלות רבות בעד ונגד התקנת המערכת. אחת השאלות החוזרת על עצמה היא מה יקרה שתהיה הפסקת חשמל. התשובה של יצרני חימום מסוג זה היא שהמערכת אינה רגישה להפסקות קצרות גם של אספקת חשמל.
יתרונות חימום תת רצפתי חשמלי

  • יתרון חימום תת רצפתי חשמלי על חימום תת רצפתי עם מים הוא בכך שלמרות שנות אחריות רבות שניתנות על ידי יצרני חימום תת רצפתי ע ם מים יש תמיד סיכוי של דליפת מים או פיצוץ בצנרת. בחימום תת רצפתי חשמלי לא יכולה להיווצר תקלה כזו. הפסקת החימום יכולה להיגרם מקצר חשמלי אותו אפשר לתקן ללא חדירה לצנרת אלא בארון החשמל.
  • חימום תת רצפתי חשמלי שומר על איכות הסביבה. אין קרינה ואין פסולת חודרת לקרקע. שיטה זו היא שיטה משפרת חיים, היא חסכונית. עדיף יריעות חימום חשמליות על צינורות מים.

איך זה עובד?

  • שיטת חימום זו מיוצרת על ידי גופי חימום בשיטה דו גידית מה שמאפשר זרימה בכיוונים מנוגדים. החימום התת רצפתי חשמלי לא מייבש את אוויר החדר, הוא חסכוני וניתן להפעיל את החימום בכל חדר בנפרד. בכל חדר יש מנגנון לבדיקת הטמפרטורה.
  • חימום תת רצפתי חשמלי מותקן מתחת למרצפות ואינו תופס מקום בחלל החדר. גופי החימום מוצפנים כך שאין סכנה לשריפה, כוויה ופגיעה בילדים. הם יכולים לשחק על הרצפה מאחר והחימום מתפזר באופן שווה בכל החלל.

רבים בין הלקוחות פוחדים שמערכת חימום תת רצפתי חשמלי תשפיע על עיצוב הבית מה שבפועל אינו קורה. אפשר לעצב כל חדר כפי שרוצים. החימום אינו פוגע ברהוט והוא מתפזר בחלל החדר באופן שווה כך שאפשר להעמיד את הריהוט בכל דרך.

שתפו את הפוסט

מאמרים נוספים

רהיטים
כללי
הכלים האידיאליים להובלה ולאריזה

מעבר דירה הוא אחד האירועים החשובים והמאתגרים בחיי האדם. תהליך זה יכול להיות מסובך אך גם מאורגן כראוי ויכול להפוך את המעבר לחוויה חיובית ונעימה.