המילה האחרונה בעיצוב חדרי הרחצה

חדר רחצה
תוכן עניינים

עד לא מזמן המראה של חדר הרחצה היה צפוי לגמרי: נכנסים ומוצאים קירות לבנים עם ריבועי חרסינה ומרצפות תואמות. בחדרי אמבטיה מעוצבים יותר פגשנו באריחי חרסינה מצוירים בדוגמאות חיוורות או בריבועי חרסינה קטנים יותר. אין מה להאשים את הדורות שקדמו לנו בחוסר מעוף עיצובי – ההסבר הנכון והפשוט הוא שהיצע החומרים שהיו זמינים עבור חיפוי קירות אמבטיה או אריחים לריצוף היה מצומצם ביותר. היום השפע והמגוון הם אינסופיים – וסגנונות העיצוב אינם מוגבלים על ידי היצע או מגוון. זוהי הסיבה שחדרי הרחצה כיום יכולים להיות חדרים מלאי השראה במיוחד.
כאשר אתם חושבים על חדר הרחצה שלכם ומתכננים את מראהו אין סיבה לעצור בפתרונות המוכרים. לא רבים יודעים, למשל, שחנויות איכותיות יציעו להם אריחים מצוירים נגד החלקה שניתן לשלב אותם בדוגמאות ייחודיות ומקוריות. למעשה, המגוון האדיר החדש נובע מההתפתחות שחלה בעולם עיצובי הקרמיקה – שמציע כיום שלל אינסופי של חומרים, טקסטורות, צבעים ועיצובים. זה הזמן להמריא על כנפי הדמיון ולתכנן את חדר האמבטיה של החלומות.

כיור
כיור

אחידות ושלמות סגנונית

חיפוי קירות אמבטיה הוא עולם שהמגוון בו עשיר אפילו יותר, מכיוון שהדרישות מהחיפוי נמוכות ביחס לדרישות מן הריצוף: אין חשש החלקה ולא נדרשת עמידות בפני שחיקה. בחרו את חיפוי שיתאים מבחינה סגנונית וישתלב היטב עם הריצוף, ואל תשכחו להתכתב עם הריצוף והסגנון של הבית כולו. כך למשל, אריחים מצוירים נגד החלקה ישתלבו בצורה טובה במיוחד בבית שאריחים דומים שולבו בו בחדרי המגורים או בגינה, וכן הלאה. כאשר בוחרים סגנון עיצובי מנוגד ושונה במיוחד לחדרי הרחצה השילוב עשוי לצרום את העין.
כאן אנחנו פוגשים ביתרון נוסף של אריחי גרניט פורצלן – מעבר לעמידות ולנוחות התחזוקה. השפע והמגוון מאפשרים שילובים מעניינים ואחידות סגנונית של אלמנטים משלימים מחדר לחדר ומאלמנט לאלמנט. חדר הרחצה כבר אינו צריך להיות זר לקו הסגנוני של הבית כולו, אלא ניתן לייצר רצף מעניין שימשוך את העין ויעניק למבקרים חוויה אחידה ושלמה. כאשר אתם בוחרים באריחי גרניט פורצלן רכשו אותם רק אצל חברה מנוסה, וותיקה ומוכרת. בקרו בחדר התצוגה ואל תסתפקו בתמונות – כאשר מדובר באריחי ריצוף או חיפוי קירות למגע ולתחושה יש חשיבות רבה. ובעיקר: אל תתפשרו על שירות איכותי מן השורה הראשונה כדי שתקבלו את הייעוץ הטוב ביותר ותישענו על ניסיון וידע שנצבר לאורך שנים כדי לעשות החלטות ובחירות נכונות.

שתפו את הפוסט

מאמרים נוספים

רהיטים
כללי
הכלים האידיאליים להובלה ולאריזה

מעבר דירה הוא אחד האירועים החשובים והמאתגרים בחיי האדם. תהליך זה יכול להיות מסובך אך גם מאורגן כראוי ויכול להפוך את המעבר לחוויה חיובית ונעימה.