בחירת מזרון – עשה ואל תעשה

מזרון
תוכן עניינים

בחירת מזרון היא משימה לא קלה. המזרון שאנו נבחר ילווה אותנו לאורך שנים וזאת משום שאנו רוכשים את המזרן במחיר גבוהה. המזרון הוא מוצר שאנו בוחרים בכל מספר שנים ולמשך שנים ארוכות. אז כאשר אנו נמצאים בלב הבחירה, מה אנו אמורים לעשות ומה אנו לא אמורים לעשות? כמה טיפים טובים.
לא למהר – בבחירת מזרון חשוב לא למהר. יש לבצע מחקר מעמיק על סוג המזרון שמתאים לנו הן עם האורתופד שלנו במידה ואנו סובלים מבעיות גב בעיות אורתופדיות או בעיות בריאות אחריות ובין אם במחקר אינטרנטי מקיף לגבי המזרון האידיאלי עבורנו.
אל תבחרו במזרון קשה – אנשים רבים מאמינים כי מזרון קשה הוא המזרון המנצח. מזרון אינו אמור להיות קשה אלא לספק תמיכה לגוף. מזרון צריך להיות נעים כאשר אנו שוכבים עליו ותספק תחושה רכב ונעימה. המזרון צריך לתת תחושב תמיכה לחגורת הכתביים והישבן. ליבת המזרון עליה להיות קשיחה והשכבה העליונה רכה ונעימה לגוף.
אל תסמכו על מוכרי המזרונים – לא אכפת להם ממצבכם הבריאות! למוכרים אכפת רק מדבר אחד, וזה למכור מזרונים. שימו לב למפר של המזרון ומה הוא מכיל. בדקו שמזרון באמת אורתופדי ומתאים לצרכים שלכם. בדקו כי המזרון הוא מוצר בריאותי שיכול לסייע לאיכות השינה שלכם ושימו דגש על לקיחת המזרון לניסיון לתקופה והחזרתו במידה והוא אינו מתאים לכם.
בדקו שהמזרון מתאים למיטה שלכם – שימו לב שהמזרון תואם את המיטה שלכם. ההפרש בין גודל המזרון למיטה שלכם עליו להיות בדרך כלל 10 סנטימטרים. אם אינכם בטוחים בגודל חזרו למדוד את ההפרש. אל תתפתו לרכוש מזרון מבלי למדוד.
אל תיקחו מזרון מתנה בקניית חדרי שינה – לעיתים רבות מציעות חנויות רהיטים מזרנים מתנה בקניית חדר שינה. מזרנים מסוג זה הם מזרנים באיכות ירודה שעלולים לפגוע בבריאותכם ובגופכם. ולכן חשוב לרכוש מזרנים איכותיים בלבד.
אחריות – אל תרכשו מזרון אם אין עליו תקופת אחריות של שנה לפחות
לסיכום כאשר אתם רוכשים מזרון, יש לקחת זמן כדי לבדוק מהו המזרון הטוב ביותר עבורכם ואל תרכשו מזרון שאינו איכותי.

שתפו את הפוסט

מאמרים נוספים

רהיטים
כללי
הכלים האידיאליים להובלה ולאריזה

מעבר דירה הוא אחד האירועים החשובים והמאתגרים בחיי האדם. תהליך זה יכול להיות מסובך אך גם מאורגן כראוי ויכול להפוך את המעבר לחוויה חיובית ונעימה.