איתור ואיטום בתי קרקע

בית פרטי
תוכן עניינים

בית צמוד קרקע הוא מבנה שבנוי על הקרקע. לקטגוריה זו משתייכים בתים ניידים, וילות, קוטג' פרטי ועוד. כיוון שכל מבנה שצמוד קרקע מושפע מהתזוזות של הקרקע ומהנוזלים והסחף שבקרקע חובה לבנות את הבית על בטון ומדי תקופה לוודא שאין נזילה שנעלמה מהעין. בנוסף, מדי שנה חשוב לשכור את שירותיהם של מומחים בתחום איטום בתי קרקע וזאת על מנת שיבצעו בדיקה מקיפה של גג הבית, הקירות והרצפה.
ליקויים ותיקונם
חשוב לדעת שיכולים להיות כשלים רבים בכל הקשור אל איטום בתי קרקע, אם הכוונה היא אל הקורות שבבסיס האדמה, שלד המבנה והאיטום של הקירות. איטם לקוי של בית קרקע יכול בנקל להוביל למצב של רטיבות בקירות, ריחות חריפים של עובש, קילופים של הצבע ותופעות לא נעימות נוספות. תופעות שיכולות לאיים על הבריאות של בני הבית ולהוריד משוויו של הבית במקרה בו מעוניינים למכור אותו. איטום של בתי קרקע נועד על מנת להבטיח שהמבנה יישאר אטום לנוזלים לכל אורך חייו, אך פעמים רבות דבר זה אינו קורה ובעלי הבית צריכים להזמין מומחים בתחום איטום בתי קרקע על מנת שיבדקו את הליקויים השונים ויאתרו נזילות בבית וזאת על ידי ציוד מיוחד, כמו למשל ציוד צילום תרמי לאיתור נזילות.
באם דרי בית הקרקע מריחים ריח עובש, מבחינים בכתמי רטיבות על הקיר ושמים לב שהצבע מתקלף יש בהחלט אפשרות שהבית אינו אטום כראוי וחדרו אליו נוזלים. מלבד הנזק שיכול להיגרם הן לקירות החיצוניים של הבית והן לקירות הפנימיים של הבית, יש גם מקרים בהם נגרמים נזקים חמורים מאוד למבנה של הבית, דבר שיאלץ את בעל הבית להוציא כסף רב על תיקון הליקויים. מסיבה זאת, ברגע בו חושדים שיש רטיבות בקירות הבית או מבחינים באחד הסימנים שרשמנו במאמר זה, חשוב לטלפן מיידית למומחים בתחום איטום בתי קרקע על מנת שיגיעו על מנת לאתר את הנזילה באמצעות ציוד צילום תרמי לאיתור נזילות ויתקנו את הבעיה.
מומחים בתחום האיטום ידאגו להכין את שלד בית הקרקע לפעולת האיטום על ידי בדיקת תשתית הבניין ותיקון כל הליקויים שאינם מאפשרים את יישומו של איטום תקין. לאחר מכן יש להחיל את האיטום על שלד המבנה התקין. עבודה שנעשית על ידי אנשי מקצוע מנוסים בתחום האיטום ושימוש בחומרים איכותיים יבטיחו רמת אטימות גבוהה לאורך שנים רבות לבית צמוד הקרקע.

שתפו את הפוסט

מאמרים נוספים

רהיטים
כללי
הכלים האידיאליים להובלה ולאריזה

מעבר דירה הוא אחד האירועים החשובים והמאתגרים בחיי האדם. תהליך זה יכול להיות מסובך אך גם מאורגן כראוי ויכול להפוך את המעבר לחוויה חיובית ונעימה.